10 augustus 2023

EuroParcs Duitsland opent eerste Experience Center in Düsseldorf

Experience Center room view

Düsseldorf, 10 augustus 2023

Düsseldorf: EuroParcs Duitsland betrekt nieuw pand in Düsseldorf en opent eerste Experience Centre

• EuroParcs Duitsland heeft op 1 augustus 2023 zijn intrek genomen in het nieuwe hoofdkantoor in de Gehry-gebouwen in Düsseldorf.

• Opening van het eerste EuroParcs Experience Centre: Met interactieve 360°-beelden kunnen bezoekers zich onderdompelen in de wereld van de vakantieparkplanning.

• Nieuw gebouw maakt indruk met open ruimte concept, moderne faciliteiten en duurzame functies van EuroParcs Living.

Düsseldorf, 10 augustus 2023 - Op 1 augustus 2023 begon EuroParcs Deutschland aan de andere kant van de Rijn aan een nieuw hoofdstuk: het bedrijf nam zijn intrek in zijn nieuwe Duitse hoofdkantoor in de Gehry-gebouwen in het Düsseldorfse Medienhafen. Het spectaculaire gebouwencomplex zal in de toekomst niet alleen de nieuwe kantoren van het EuroParcs Deutschland team huisvesten. Op 18 augustus opent het Nederlandse bedrijf zijn eerste Experience Centre, waar het zijn visie op innovatieve vakantieconcepten tot leven brengt voor bezoekers en potentiële investeerders.

De nieuwe vier muren omvatten naast de klassieke kantoren ook een grote vergaderruimte en het Experience Centre met Sales Area en Open Area, waar bezoekers zich kunnen onderdompelen in de designwereld van EuroParcs. Het ontwerp van de kantoorruimte is sterk gebaseerd op het interieur van de vakantiewoningen in de vakantieparken van het Nederlandse familiebedrijf en brengt zo de sfeer van de EuroParcs-woningen tot leven. Het nieuwe pand en het Experience Centre zijn ontworpen door EuroParcs Living, een dochteronderneming van de Nederlandse EuroParcs Group, die ook verantwoordelijk is voor de inrichting van de vele vakantieparken.

Belevingscentrum: EuroParcs 360° ervaring

Met de opening van het eerste Experience Centre slaat EuroParcs een nieuwe weg in op het gebied van toerisme en vastgoed en past zich aan de behoeften van de doelgroepen aan. Geïnteresseerde bezoekers en investeerders kunnen met behulp van interactieve 360°-beelden een virtuele tour maken door de EuroParcs vakantieparken en individuele vakantiewoningen en zich zo onderdompelen in de designwerelden.

Het Experience Centre biedt potentiële investeerders ongeëvenaard advies ter plaatse van verkoopexperts om hen te helpen de perfecte investeringsmogelijkheid te vinden. Het Experience Centre is dagelijks geopend. Adviesafspraken kunnen vooraf worden geboekt via de website.

EuroParcs in Duitsland: het kantoor groeit met u mee

Met de marktintroductie in Duitsland in 2021 effent het Nederlandse familiebedrijf ook het pad voor een compleet nieuw vakantieconcept in dit land: het vakantieparkverblijf. Met de verhuizing naar de Gehry-gebouwen wil EuroParcs zijn ambitieuze groeidoelstellingen in Duitsland verder bevorderen. De focus blijft liggen op persoonlijk klantcontact met potentiële investeerders en gasten.

"Omdat we ook hier in Duitsland sterk groeien, moeten we ons pand uitbreiden. De verhuizing naar Düsseldorf geeft ons niet alleen meer ruimte voor onze ideeën, maar stelt ons ook in staat om het aanbod van EuroParcs Deutschland tot leven te brengen. Het belangrijkste is en blijft echter het contact met onze klanten: Met de opening van ons Experience Centre willen we dit nog verder verbeteren," legt Martin de Boer, Rental Sales Director EuroParcs Group, uit.

EuroParcs Experience Center Dusseldorf Model Living Room -dark-Experience Center Sales Consultation